Všetko o nákupe

Doprava

Rýchla expedícia do 24 h

Objednajte batoh v pracovné dni do 10:00 a my ho odovzdáme kuriérovi ešte v ten istý deň. Druhý deň ho tak už budete mať doma.

Doprava zadarmo od 80 €

Objednajte za viac ako 80 EUR a my dopravu uhradíme za vás.

Prepravné spoločnosti

Doručenie balíka na výdajné miesto Packety (4 €)

Výdajné miesta ponúkajú zákazníkom možnosť osobného vyzdvihnutia zásielky na vybraných miestach. Na pobočku Packety je dopravená do druhého dňa, v prípade Slovenska do dvoch pracovných dní. Balík je tu uložený po dobu 7 dní. O tom, že je pre Vás zásielka pripravená na odber, Vás Packeta informuje SMS správou a e-mailom. Balíček je vydaný na základe oznámenia hesla, ktoré obdržíte v SMS správe.

Dobierka vás bude stáť 3 € navyše.

Prevzatie a reklamácia:
Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky a zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť.

Svoju zásielku môžete sledovať na tomto odkaze.

Doručení balíku na adresu (8 €)

Vodič Vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s Vami dohodol podrobnosti odovzdania, oznámi Vám približný čas doručenia, výšku dobierky a prípadne ďalšie náležitosti. Zásielku Vám štandardne doručíme v rozmedzí 8–18 hodín v pracovné dni (presnú dobu doručenia nemožno ovplyvniť, ale je možné ju upresniť po kontakte s vodičom danej spoločnosti). V prípade nezastihnutia Vám vodič zanechá oznámenie a balík sa pokúsi doručiť ešte raz nasledujúci pracovný deň alebo po dohovore Vám môže doručiť balík na pobočku GLS ParcelShop v blízkosti vašej adresy.

Dobierka vás bude stáť 3 € navyše.

Prevzatie a reklamácia:
Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky – zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu Zásielku je tak možné prevziať. aj s touto chybou bez obavy s následným uplatňovaním prípadnej škody. vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní Skryté vady je možné ohlásiť do 3 dní po prevzatí zásielky a požiadať o spísanie zápisu o škode.

Svoju zásielku môžete sledovať na tomto odkaze.

Doručení balíku na adresu (6 €)

Vodič Vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s Vami dohodol podrobnosti odovzdania, oznámi Vám približný čas doručenia, výšku dobierky a prípadne ďalšie náležitosti. Zásielku Vám štandardne doručíme v rozmedzí 8–18 hodín v pracovné dni (presnú dobu doručenia nemožno ovplyvniť, ale je možné ju upresniť po kontakte s vodičom danej spoločnosti). V prípade nezastihnutia Vám vodič zanechá oznámenie a balík sa pokúsi doručiť ešte raz nasledujúci pracovný deň alebo po dohovore Vám môže doručiť balík na pobočku PPL ParcelShop v blízkosti vašej adresy.

Dobierka vás bude stáť 3 € navyše.

Prevzatie a reklamácia:
Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky – zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu Zásielku je tak možné prevziať. aj s touto chybou bez obavy s následným uplatňovaním prípadnej škody. vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní Skryté vady je možné ohlásiť do 3 dní po prevzatí zásielky a požiadať o spísanie zápisu o škode.

Svoju zásielku môžete sledovať na tomto odkaze.

Osobný odber

Objednávku si tiež môžete vyzdvihnúť v našej predajni v Ostrave Kunčičkách.

HOMOLA Business Park Hala č. 21 Vratimovská 624/11
718 00 Ostrava-Kunčičky

Navigovať v Google Maps >

Otváracia doba predajne

Po–St: 9:00–12:00 | 12:30–14:30

Št: 9:00–12:00 | 12:30–17:00

Pia: 9:00–12:00 | 12:30–14:30

So-Ne: zatvorené

V štátne sviatky máme zatvorené.

Predĺžená záruka 2+2 roky

BECKMANN si za kvalitou svojich produktov stojí, preto ponúka možnosť predĺženia záruky všetkých svojich batohov o 2 roky. Vyplnením a odoslaním online formulára predĺžite záruku o ďalších 24 mesiacov - získate tak záruku 4 roky. Batoh je nutné registrovať do 1 roka od dátumu jeho zakúpenia. Podmienky, ktoré musíte spĺňať na uplatnenie záruky pri reklamácii, nájdete nižšie.

>> Formulár na predĺženie záruky

Reklamácia sa nevzťahuje na:

  • Opotrebenie vzniknuté bežným používaním
  • Chyby vzniknuté preťažovaním produktu
  • Nosenie batohu iba s jedným ramenným popruhom, čo môže spôsobiť uvoľnenie švu
  • Malé zmeny farebnosti materiálov vzniknuté vonkajšími podmienkami ako teplotou, vlhkosťou a znečistením ovzdušia
  • Poškodenie spôsobené nehodou, pri preprave, kolíziou alebo krádežou
  • Poškodenie spôsobené používaním príslušenstva tretích strán
  • Produkty registrované na predĺženú záruku po dobu 1 roka od ich zakúpenia

Kód produktu nájdete vo vnútri batohu.

Detail štítku

Vrátenie a reklamácia

Snadné vrácení s Retino Je nám líto, že náš produkt nesplnil vaše očekávání. Vrácení přes aplikaci Retino je jednoduché, bez nutnosti tisknout a vyplňovat zdlouhavé formuláře.

  • 1 Klikněte na Vrátit objednávku Budete přesměrováni do aplikace Retino.
  • 2 Vyberte svou objednávku Retino předvyplní údaje a zobrazí zboží, které lze vrátit.
  • 3 Zadejte své bankovní údaje Budete přesměrováni do aplikace Retino.
  • 4 Zabalte zboží Zboží pečlivě zabalte, vložte poznámku s vaším jménem, číslem objednávky a důvodem vrácení. Nezapomeňte vrátit případné dárky, které jste obdrželi spolu s nákupem.
  • 5 Vytiskněte a nalepte štítek pro vrácení Vygeneruje vám ho aplikace Retino.
  • 6 Přineste na jakoukoli pobočku Zásilkovny Na krabici uveďte číslo případu z aplikace Retino.

Co bude následovat? Jakmile zboží obdržíme, budeme vás informovat. Vaše vrácení peněz bude zpracováno do 14 dnů.

Snadná reklamace s Retino Je nám líto, že je s našim produktem něco v nepořádku. Reklamace přes aplikaci Retino je jednoduché, bez nutnosti tisknout a vyplňovat zdlouhavé formuláře.

  • 1 Klikněte na Reklamovat objednávku Budete přesměrováni do aplikace Retino.
  • 2 Vyberte svou objednávku Retino předvyplní údaje a zobrazí zboží, které lze reklamovat.
  • 3 Zadejte své bankovní údaje Budete přesměrováni do aplikace Retino.
  • 4 Zabalte zboží Zboží pečlivě zabalte, vložte poznámku s vaším jménem, číslem objednávky a důvodem vrácení. Nezapomeňte vrátit případné dárky, které jste obdrželi spolu s nákupem.
  • 5 Vytiskněte a nalepte štítek pro vrácení Vygeneruje vám ho aplikace Retino.
  • 6 Přineste na jakoukoli pobočku Zásilkovny Na krabici uveďte číslo případu z aplikace Retino.

Co bude následovat? Jakmile zboží obdržíme, budeme vás informovat o dalším postupu a řešení reklamace.

Scroll to top